Wednesday, June 24, 2009

Polar Bear -baca dari bwh ke atas

Today when I open my Yahoo mail, I found this issue really funny. It tickle me all day long. They are my friends, susah senang masa belaja dulu. They do have good sense of humour! I hate it!! tak larat nk gelak!!!!So I copied it and abadikan dlm blog ku. SENI Kelucuan namanya!!( ingat baca dari bwh ke atas!)


aah l.. aku lupa kelas structure itu????
serisu la.. walaupun dia marah aku.. tapi betul. aku ingat punya la dia ulang ulang ulang kelas structure tu..

ingat tak nani tanya??? "sir, which one is the polar bear??" - sumthing like that la.. polar line la nani.. first time aku tgk dr azeez gelak

before the above zura wrote this:

nampak sangat nani je yg tumpukan perhatian.. org lain tah mana mana tah.. aku ingat .. sebelah nani, yani.. 2 org tu je yg tekun dengar

--- On Tue, 6/23/09, eni diana wrote:


hehe..nuyu ko ingat tak masa dia ajar structure pasal polar line ntah apa tuh ...nani yg terror sturucture confident jek sebut polar bear kan nani....:D




I TOT BRO AKEEL ADALAH YG PALING MULIA :o)

Siapa lagi lecturer structure kita eh?
** Aku ingat Dr Azeez ajar microstation jer... Ler.. rupanya structure pun dia ajor..

--- On Mon, 6/22/09, archiprez mosis wrote:


lecturer paling mulia pernah aku jumpa. dia baik dowh.x macam lecturer structure kita yg lain haha

2009/6/23 zura hamid

huhuuhhu
kalau aku la.. aku mmg tak tegur la dr azeez.. dia kan selalu marah aku tido kat kelas computer tu.. "sister!! go and wash your face. why are you very tired??"

oh tidak.. mimpi ngeri :P
hahah

--- On Mon, 6/22/09, nurul ramly wrote:

salam.

Dr Azeez Kadar Hamsa masih ada di IIUM kah? pagi semalam dia jalan depan rumah aku dgn kain pelekat utk menghantar anak dia ke sekolah agama. aku nak cepat gi kerja masa tu. kami sama2 buat2 tak nampak sbb sama2 nak cepat. Atau kami sama2 malu? Atau sebenarnya aku salah org dan aku perasan dia malu kat aku? hahahahaah..

Huda, pls confirm. Dr Azeez dok area ni ke? Kalau betul, kena la tegur lain kali :o)

2 comments:

ZOORA said...

hahahahhahha di abadikan!!!! hahahahaha ingat tak kita abadikan al-quds???? lawak giler!!!!!

Unknown said...

pening!!!!