Monday, February 25, 2008

When A Blook Enter Mylife

Azizi lah ni. Cad Officer opis aku. Lapan blog nyer. Bapa 3 hero.
Dia yang suruh aku baca blog seseorang dalam bentuk buku.
Macam menarik je. Biasanya aku baca blog-blog kawan2 atau yang kawan2 fowardkan, kat skrin komputer jer. Sakit mata, tengkuk dan bahu aku.
Blog bentuk buku.. buku log, BLOOK. ( english ke Bahasa melayu? ) Sorry masa ni aku tak baca lagi maksud 'blook' dlm wikipedia.
Menariknyer.. sbb aku boleh baca dlm lrt putra, lrt star, atas tilam sebelah suami aku. Dalam kereta sebelah suami gak. Mcm lebih menarik dari readers Digest yang aku baru langgan setahun lepas. isi blook ni lebih santai. humornyer santai, mudah capai dek minda dan memori.

Penulisnya Sinaganaga, kawan tok Rimau. Naga ke orang? Naga ke harimau.? Harimausiang ke harimaumalam? Tengok! Aku dah terpengaruh. Benci!! Aku dah pulangkan blook tu kat zizie. Dah abis baca. 'Best ke?' Zizie tanya. 'Best gak lah.. lawak la…', mendatar jawabku. (best sebenarnya. Tapi aku tak suka memuji sgt. Dipuji suka lah.!! hahaha

2 comments:

LaPan said...

azizi ke? Cad Officer ke? LaPan ke? Zizie ke? haha...

kau dah terjebak.

Selamat Datang ke dunia Blog!

U write what u want, as u want to... who cares! ahaha~!

Unknown said...

hmmmm........ hmmmmm........